czwartek, 16 stycznia 2014

Czas start ;-)

Kiedy byłam małą dziewczynką nie było wakacji, żebym gdzieś nie pojechała na wakacje z mamą czy dziadkami. Z reguły w lecie było morze, a jesienią Dolny Śląsk z którym zżyta jest moja rodzina.

Mój dziadek potrafił wspaniale opowiadać o Polsce, o jej historii, zabytkach. Ja słuchałam z ciekawością. 

W miarę dorastania zaczęły ciekawić mnie atlasy i mapy, które mogłam wertować całe dnie.
Pamiętam, że z moim pierwszym chłopakiem (wielką miłością, którą pamięta się do końca życia;-)w czasach liceum, oglądaliśmy mapy siedząc na działce i powiedzieliśmy sobie, że będziemy pilotami wycieczek i będziemy podróżować...i sami i z ludźmi.

Nasze drogi na chwilę się rozeszły, ale marzenia pozostały...Oboje zostaliśmy pilotami - on wcześniej, ja dopiero teraz, on odkrył przyjemność jaką daje samotne podróżowanie, ja raczej wolę podróżować z kimś. 

Oboje skończyliśmy turystykę i rekreację. 
Mnie na parę lat choroba pozbawiła przyjemności poznawania świata, podróżowania pociągami, autokarami...mimo, że jeździłam to nie potrafiłam wycisnąć z tych podróży wszystkiego. 

Jednak od prawie roku wszystko wróciło do normy i znów czuję, że żyję spędzając długie godziny przemierzając Polskę pociągiem czy autokarem... chłonąc krajobraz zza okien tych środków transportu, a potem przemierzając miasta i miasteczka poznając ich uroki.

Dlatego też wpadłam na pomysł aby przybliżyć Wam trochę Polskę... będę pisała o tym gdzie już byłam, o tym gdzie chciałabym być, co chciałabym jeszcze zobaczyć... 

Może Wam się spodoba ;-)))

Zapraszam do podróżowania ;-)))

12 komentarzy:

  1. to teraz zapraszam na Podbeskidzie :*
    super pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie ,świetnie w moich rejonach też byłaś więc moze co u Nas?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A witam witam i z chęcią poczytam:P♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł Ninka :) W takim razie czekam na relacje z podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja:) To może dowiem się coś ciekawego o moich rejonach, może czegoś jeszcze nie wiem?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, na pewno zainspirujesz kilka osób do odwiedzenia różnych miejsc;) Chętnie będe śledzić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny początek tym bardziej że dotyczy moich rodzinnych stron.Z Ząbkowic powiało duchem mrocznej przeszłości z tłem obecnego krajobrazu i ruin.Łapie za serce.Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzę że teraz to przepędzisz chorobę poprzez podróże własnie ;), a tutaj będziesz się dzielić z nami nowo poznanymi miejscami

    OdpowiedzUsuń

"Istnieje coś takiego, jak zarażenie podróżą... "
Dziękuję, za komentarz.