czwartek, 27 lutego 2014

Zabawa w "Pocztówkowo"

Moja blogowa znajoma zaprosiła mnie do zabawy, która tak mi się spodobała,
że postanowiłam i Was do niej zaprosić ;-).
Oto szczegóły:

Zdjęcie jest własnością Kasi, autorki bloga Podróże Kasi.
Umieszczone tutaj za zgodą autorki.

Teraz taki krótki regulamin.
0. Bawimy się w Polsce (przepraszam tych, którzy z poza granic chcieliby się dołączyć).
1. Zabawa polega na wysłaniu do wskazanej osoby pocztówki z widoczkiem miasta/wsi, w którym się mieszka lub właśnie przebywa.
2. Na odwrocie kartki trzeba wpisać lub narysować 2-3 miejsca, które w tym mieście/wsi można zobaczyć (nawet jeśli miałaby to być krowa sąsiada).
3. Ten kto ma dzieci wciąga je do zabawy i tłumaczy jak adresuje się kartkę. Dziecko może się podpisać lub coś narysować. Bawmy się wszyscy.
4. Chętni przesyłają na maila makajo.sosnowiec@gmail.com zgłoszenie zawierające Imię, Nazwisko i adres niezbędny do wysłania pocztówki (pamiętajcie o kodzie pocztowym).
5. Zgłoszenia proszę wysyłać do dnia 14.03.2014
6. W dniach 15-16.03.2014 otrzymacie ode mnie maila zwrotnego z adresem osoby, do której Wy macie wysłać pocztówkę.
7. Pocztówki wysyłamy do dnia 28.03.2014.
8. Każdy kto otrzyma pocztówkę daje znać i piszę co ciekawe dowiedział się o miejscu z którego dostał kartkę.
9. Ja, Kasia, na blogu tworzę zakładkę "Pocztówkowo" -> już jest. Tam znajdziecie więcej informacji.

Wasze adresy będzie znała tylko Kasia i osoba do której wyślecie kartkę.
Także ślijcie maile do Kasi.
Jej bloga znajdziecie tutaj : Podróże Kasi.

8 komentarzy:

  1. A Twoja koleżanka w Poczcie Polskiej pracuje ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Tomek! Nie pracuje w Poczcie Polskiej i zabawa nie ma na celu dać jej zarobić. Ideą jest zupełnie coś innego. Zapraszam na bloga, tam napisałam skąd wziął się pomysł. Poza tym nie ma warunku wysyłania kartki PP, możesz to zrobić np. Inpostem lub kurierem.

      Usuń
    2. Kasia, Tomek lubi się mądrować :P

      Usuń
  2. a ja wiem o tej zabawie i nawet biorę w niej udział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy już 6 wspaniałych dziewczyn, czyli zarodek jest :-) A ja już mam pomysł na wspólne wakacyjne spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jak się dołącze to znaczy że będę wspaniałym facetem ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim odważnym w gronie samych kobietek :-)

      Usuń

"Istnieje coś takiego, jak zarażenie podróżą... "
Dziękuję, za komentarz.